visainfo.lt – visa informacija vienoje vietoje!

Nerkime į magišką ir neprilygstamą nišinių kvepalų pasaulį

Nerkime į magišką ir neprilygstamą nišinių kvepalų pasaulį Nerkime į magišką ir neprilygstamą nišinių kvepalų pasaulį

Nišiniai kvepalai yra tikras parfumerijos saldainis, o jų kūrimas – ilgas, sudėtingas, kruopštus, bet tiesiog magiškas procesas. Skirtingų ypatingų medžiagų paieška, bandymai jas suderinti ir išgauti ypatingą aromatą reikalauja milžiniško pasirengimo, įgūdžių ir tiesiog talento, o galutinis rezultatas gali prilygti stebuklui.

Tad ne veltui nišiniai kvepalai dar vadinami aukštąja parfumerija. Juk tai sritis, kurioje gimsta tikri meno kūriniai – tarytum atskiras magiškas ir viliojantis pasaulis. Nišinėje parfumerijoje susijungia solidi ekspertų patirtis, ilgus metus kauptos žinios, aukščiausios kokybės medžiagos ir drąsūs sprendimai bei eksperimentai.
 
Vis daugiau dėmesio susilaukianti unikali parfumerijos sritis

Nors nišiniai kvepalai  jau vien iš savo pavadinimo ir aprašo gali skambėti kaip tik labai siauriai žmonių grupei skirtas dalykas, iš tiesų pastaruoju metu jų žinomumas, populiarumas ir poreikis įspūdingai plečiasi. Nenuostabu – juk daugelis mūsų trokštame individualumo, išskirtinumo ir norime išbandyti nestandartinius sprendimus.

Nišinius kvepalus galima prilyginti nepriklausomų kūrėjų filmams, masiniam skoniui nepritaikytai muzikai ar gurmaniškoms degustacinėms vakarienėms gastronomijos pasaulyje pagarsėjusiuose restoranuose. Kaip ir visi šie dalykai, nišiniai kvepalai kuria išskirtinę patirtį ir įspūdį, kuris nepalieka abejingų, tad norisi kartoti vėl ir vėl. Jie kupini sodrumo ir gylio, kuris tarsi įtraukia ir nepaleidžia, bet ištrūkti visiškai nesinori.

Nišiniai kvepalai sužadina ne tik jusles, bet ir vaizduotę – jie gali mus nukelti į pačias labiausiai neįtikimas vietas ar situacijas, įkvėpusias jų kūrėjus. Gal tai kelis šimtus metų skaičiuojanti aludė žemomis lubomis Anglijos glūdumoje, gal ankstyvas, dar bundantis, bet jau kepyklų skanėstų kvapo prisigėręs ir didmiesčio garsais zujantis Paryžius, o gal žavingai atrodančiais, bet daugeliui nė nepažįstamais žydinčiais augalais nusėta pieva.

Visgi nuostabu tai, kad kaip ir daugelį meno kūrinių, nišinius kvepalus reikia visų pirma ne suprasti, o pajausti ir išjausti. Ko gero, būtent todėl ši, regis, siauram žmonių ratui skirta parfumerija susilaukia tiek daug susidomėjimo ir užkariauja vis daugiau širdžių. Ji gali ne tik atnešti didžiulį pasitenkinimą meistrų kūrybą, bet ir paskatinti kūrybiškumo pliūpsnį jų naudotojams.

Puikus išpopuliarėjusių nišinių kvepalų pavyzdys – Creed Aventus, įkvėpti Napoleono Bonaparto žygių ir šlovinantys galią bei sėkmę.

Šiuolaikinių nišinių kvepalų istorija

Tiesą pasakius, galima netgi sakyti, kad nišiniai kvepalai atsirado dar senovėje – juk nemažą dalį tada gamintų kvepalų šiandien galėtume priskirti nišinei parfumerijai. Kvepalai buvo brangūs, išskirtiniai, jų gamyboje nestigo kūrybos ir eksperimentavimo. Tik po pramonės revoliucijos ir dar vėliau kvepalai ėmė darytis masiškesniu reiškiniu, tapo labiau prieinami, tad juos ir pradėta taikyti masiniam skoniui.

O štai galbūt nustebsite, tačiau šiuolaikinis nišinių kvepalų pasaulis ir tokios parfumerijos samprata užgimė palyginti neseniai – pats terminas susiformavo praėjusio amžiaus devintajame dešimtmetyje. Taip nepriklausomi, nedideli parfumerijos atstovai sureagavo į didelių prekių ženklų veiklą ir komercinę populiarių kvepalų pusę. Jiems nepatiko siekis kvepalus pritaikyti masiniam skoniui, gaminti visiems patinkančią parfumeriją, nebesinorėjo orientuotis vien į pelną, o ne į pačią kūrybą.

Noras kurti originalius kvepalus iš išskirtinių ingredientų buvo nenumaldomas. Galimybė mėgautis laisve, atradimais, eksperimentais ir kūrybiškumu ėmė vilioti vis daugiau parfumerijos kūrėjų – jie pasinėrė į nišinių kvepalų kūrybą. Žengti šį drąsų žingsnį apsimokėjo: nišinė parfumerija sulaukė originalumo ištroškusių parfumerijos mėgėjų susidomėjimo, be to, ji vis labiau populiarėja. Ar išpopuliarėjusi nišinė parfumerija taps tokia pat, kaip masinė? Vargu – juk ji orientuojasi į drąsius sprendimus ir unikalumą. 
 

Pasidalink:

Įmonių straipsniai, naujienos, akcijos ir specialistų patarimai

  • Numatytas
  • Antraštė
  • Data
  • Atsitiktiniai
įkelti daugiau visų įkėlimui laikykite nuspaustą SHIFT klavišą įkelti visus