ltzh-CNenfrdeplrues

visainfo.lt – visa informacija vienoje vietoje! Įmonių ir verslo info gidas kompiuteryje ir telefone

Pakaitinimo žvakės: viskas, ką reikia žinoti

Pakaitinimo žvakės: viskas, ką reikia žinoti Pakaitinimo žvakės: viskas, ką reikia žinoti

Pakaitinimo žvakė yra esminė priemonė nitro variklio veikimui. Nors žvakes galima rasti kiekviename variklyje, bet daugeliui lieka paslaptimi, kur jos naudojamos bei kaip jos veikia. Pažiūrėkime i pakaitinimo žvakių esmę, kad galėtume atskirti tikrovę nuo mokslinės fantastikos.

Pakaitinimo žvakė – tai kiekviename cilindre esanti dalis su kaitinimo elementu, kurios paskirtis – sušildyti patenkantį kurą ir orą, taigi jos dėka yra lengviau užvesti šaltą variklį.

Kaip pakaitinimo žvakė veikia?

Variklio darbui reikalingos trys sudedamosios priemonės: kuras, deguonis ir šiluma. Pakaitinimo žvakės suteikia šią šilumą, kai šyla žvakės dalis (maža vielinė varža ritės viduje). Ji dažniausiai veikia nuo akumuliatoriaus. Kai variklis užvedamas, poreikio šildyti cilindrus nebelieka. Tad elementai lieka karšti, kai atjungiamas maitinimas. Kuras savyje turi metanolio – tai alkoholio atmaina. Žvakė pagaminta iš keleto metalų lydinio, kurie sugeba atlaikyti didelį karštį ir vibracijas. Bet vienas iš metalų yra išskirtinis – tai platina. Kai platina kontaktuoja su kuro metanoliu, įvyksta katalitinė reakcija tarp jų. Tai šildo platiną tol, kol metanolis dega.

Kada įvyksta uždegimas jei elementas visada būna karštas?

Katalitinė reakcija priklauso nuo dviejų faktorių – šilumos ir slėgio. Kuo karštesnis elementas, tuo jis lengviau užsidega. Taip pat kuo didesnis suspaudimas, tuo lengviau užsiliepsnoja mišinys.

Pakaitinimo žvakės temperatūra – karšta, vidutinė ar šalta?

Pakaitinimo žvakės temperatūra kontroliuojama nudojant skirtingų kaitinimo ribų žvakes. Yra daug kaitinimo žvakių tipų, bet visos sutelpa į šias: šaltos, vidutinės ir karštos. Jei Jūs nežinote, kurias žvakes naudojate, pasikonsultuokite su variklio gamintojais. Naudojant karštesnes žvakes, paankstėja uždegimo taškas, o naudojant šaltas – vėluoja.

Degimo kameros spaudimas

Degimo kameros suspaudimo laipsnis paprastai nusakomas gamintojo. Jūs galite pridėti ar nuimti tarpinių, kad pakeistumėte suspaudimą, tačiau tam jau reikia specialių žinių ir įgūdžių.

Pakaitinimo žvakės ir nitro kuras – ką jūs turite žinoti pasirenkant teisingą žvakę

Yra tik keletas pakaitinimo žvakių, kurios yra universalios. Beveik visada kuro tipas nulemia, kokio tipo žvakes reikia naudoti. Antras komponentas nitro kure yra nitrometanas. Jo procentas nustato, kada yra geriausias uždegimo taškas. Kitais žodžiais tariant, kuo nitro daugiau, tuo ankstesnis yra degimo taškas. Idealus degimo taškas yra cilidro viršuje (viršutinis mirties taškas). Tada stūmoklis būna palaipsniui stumiamas žemyn ir atgal į viršų kitam ciklui. Bet jeigu Jūs naudojate didesnį nitro kiekį ir nekeičiate žvakės į šaltesnes, taip jūs paankstinate uždegimo tašką, o to rezultatas – neoptimalus darbas, nes stūmoklis dar suspaudinėja mišinį, o tuo tarpu uždegimas jau įvyksta. Tad galima prieiti išvados, kuo aukštesnis yra nitro kiekis, tuo labiau jums yra reikalingos šaltesnės pakaitinimo žvakės.

Pasidalink:

Įmonių straipsniai, naujienos, akcijos ir specialistų patarimai

  • Numatytas
  • Antraštė
  • Data
  • Atsitiktiniai
įkelti daugiau visų įkėlimui laikykite nuspaustą SHIFT klavišą įkelti visus