Visos reklamos paslaugos, interneto svetainių kūrimas, SEO optimizavimas: info@visainfo.lt

Padangos automobiliams – mitai ir realybė

Padangos automobiliams – mitai ir realybė Padangos automobiliams – mitai ir realybė

Daugelis vairuotojų apie padangas žino tik esminius dalykus: jų rūšis ir iki kada reikia pakeisti sezonines padangas. Trūkstant žinių formuojasi klaidingi įsitikinimai, kuriais vadovaujantis padangomis rūpinamasi nerūpestingai, pasirenkamos netinkamos naujos padangos. Aplaidi automobilio padangų priežiūra kelia grėsmę ir vairavimo saugumui. 

Naujų padangų slėgio stebėjimo sistemos automatiškai pripučia padangas. Nauji automobiliai privalo turėti padangų slėgio stebėjimo sistemą (TPMS). Šios elektroninės sistemos skirtos stebėti padangų slėgį ir padeda išvengti avarijų, sumažinti degalų sąnaudas, mažinti padangų nusidėvėjimą. Sumažėjus slėgiui, sistema apie tai praneša vairuotojui. Tačiau, priešingai nei manoma, ši įranga neleidžia automatiškai jų pripūsti. Padangas, žinant apie sumažėjusį slėgį, reikia pūsti rankiniu būdu.

Naujas padangas reikia montuoti automobilio priekyje. Girdėjote, kad naujas padangas reikėtų montuoti automobilio priekyje? Naujas padangas rekomenduojama montuoti automobilio galinėje dalyje. Žinoma, priklauso nuo to, kurie ratai jūsų automobilyje yra varomi. Automobilis su naujomis padangomis gale lietui lyjant ar sningant stabdymo metu čiuoš, jei montuosite jas priekyje – ims suktis.

Padangos dėl per didelio slėgio gali tuoj pat sprogti. Dažnai daroma prielaida, padangų šone nurodomas padangai tinkamiausias slėgis, kurį viršijus ji sprogsta. Tačiau ant padangų nurodomas slėgis, kuris reikalingas automobiliui esant pilnai pakrautam, kai padangai tenka didžiausias svoris. Naujos padangos yra itin tvirtos, jos nesprogs, jei slėgis viršys maksimalų nurodytąjį. Atkreipkite dėmesį, jog per daug pripūtę padangas galite joms pakenkti – protektorius greičiau dėvisi, jums atsitrenkus į kliūtį, padanga gali sprogti. Reguliuojant padangų slėgį, svarbu žinoti žinoti teisingus automobilio rodmenis ir keik įmanoma, juos išlaikyti. Žinoma, duomenys skirsis priklausomai nuo to, ar jūsų automobilis yra visiškai pakrautas, ar ne.

Nenaudojamos padangos nesidėvi. Naujas padangas, kaip ir senesnes, svarbu tinkamai sandėliuoti. Jos dėvisi net ir tuomet, kai nenaudojate automobilio – jų būklę veikia laikymo sąlygos, padėtis, temperatūros pokyčiai, netinkamai saugant jos deformuojasi, prasiduria. Naujų padangų pasirinkimas, montavimas, eksploatacija ir saugojimas pasikeitus sezonui – svarbūs, saugumą keliuose garantuojantys veiksniai. Galbūt jūsų automobiliui jau reikėtų naujų padangų? 

Automobilio kratimąsi lemia padangos. Yra daugiau faktorių, dėl kurio važiavimas gali būti ne toks komfortiškas. Galbūt jūsų automobilio ratus reikėtų subalansuoti, gal pažeisti ar susidėvėję jūsų automobilio stabdžiai? Susidėvėjęs rato guolis ir dar begalė kitų niuansų gali sąlygoti jūsų automobilio vibraciją net ir tuomet, kai esate sumontavę naujas padangas.

Kol matosi padangos protektorius, ją galima naudoti. Padanga – ne vienintelė padangos dalis, į kurią apžiūrint reiktų kreipti dėmesį. Guma  dėvisi, ją veikia klimatas, vairavimo įpročiai. Todėl svarbu nuolat tikrinti, ar padangos neįtrūkusios, nesideformavusios, neatpleišėję.

Mažiau patyrę vairuotojai turėtų susipažinti  su paplitusiais mitais apie padangų priežiūrą. Galbūt ši informacija padės lengviau suprasti, kada pirkti, kaip išsirinkti naujas padangas, kaip jas prižiūrėti ir saugoti.

 

Pasidalink:

Įmonių straipsniai, naujienos, akcijos ir specialistų patarimai

  • Numatytas
  • Antraštė
  • Data
  • Atsitiktiniai
įkelti daugiau visų įkėlimui laikykite nuspaustą SHIFT klavišą įkelti visus