Visos reklamos paslaugos     www.visainfouab.lt

Lietuvių sukurti naujoviški produktai klientų laiką taupo ir parduotuvėje, ir statybų aikštelėje

Lietuvių sukurti naujoviški produktai klientų laiką taupo ir parduotuvėje, ir statybų aikštelėje Lietuvių sukurti naujoviški produktai klientų laiką taupo ir parduotuvėje, ir statybų aikštelėje

Naują produktų liniją sukūrusi Lietuvos bendrovė „Tegra State“ planuoja su ja žengti į Vakarų Europos rinką. Daugiau nei 20 metų statybinės chemijos produktus kurianti įmonė atsisakė įprastos universalumo paieškos ir į pagalbą pasitelkusi meistrus-praktikus sukūrė „GUDFOR“ statybinės chemijos produktus, skirtus spręsti vieną konkrečią problemą. Naujoji linija pirmiausia sukurta dideliems DIY (Pasidaryk pats) prekybos centrams. Testiniai naujo produkto pardavimai jau pradėti Lietuvoje ir Latvijoje, o po kelių mėnesių planuojama jį pristatyti Rytų ir Vakarų Europoje, Skandinavijoje.

Lietuvių sukurti naujoviški produktai klientų laiką taupo ir parduotuvėje, ir statybų aikštelėje

„GUDFOR“ produktų linijos kūrimas nuo idėjos iki pirmųjų produktų ant parduotuvių lentynų truko kiek daugiau nei metus laiko, o kūrybiniame procese dalyvavo daugiau nei dvidešimties narių komanda, sustiprinta partneriais iš išorės.

Specializuoti produktai patogesni ir pirkėjui, ir pardavėjui

„Tegra State“ specialistų kuriami „GUDFOR“ gaminiai yra pažangios alternatyvos tradiciniams statybų produktams – klijai naudojami vietoj vinių, kabių ar kitų montavimo priemonių, o inovatyvi purškiama termoizoliacija tam tikrais atvejais keičia mineralinę vatą ir ekstruzinį polistirolą. Be to, kitaip nei įprasta statybinių medžiagų rinkoje, kiekvienas „GUDFOR“ gaminys sukurtas vienai konkrečiai užduočiai atlikti.

„Kurdami produktą nusprendėme kitaip pažvelgti į statybinės chemijos produktų vystymą ir pardavimą. Šiandien laikas yra svarbiausia vertybė, tad vystydami „GUDFOR“ produktų šeimą viską vertinome iš jo perspektyvos suinteresuotoms grupėms – vartotojui ir prekybininkui. Vartotojui svarbu, kad „GUDFOR“ produktas yra specializuotas ir skirtas vienai konkrečiai užduočiai atlikti, tad jam paprasčiau išsirinkti reikiamą produktą, o prekybininkas gali patogiau išdėstyti  produktus ir taip pagerinti apsipirkimo patirtį parduotuvėje“, – pasakoja UAB „Tegra State“ direktorius Povilas Staigis.

Kitokiu požiūriu bendrovė rėmėsi ir planuodama „GUDFOR“ pardavimo strategiją. Naujieji klijai ar kiti produktai bus parduodami greta medžiagų, kurių montavimui jie yra skirti.

„Statybinę chemiją įprasta pardavinėti dažų skyriuose, toli nuo pagrindinių prekių, tad pirkėjas priverstas gaišti laiką, ieškodamas tinkamo produkto ir bandyti susivokti universalių produktų, tinkančių „beveik viskam“, jūroje.  Dažnai reikia ieškoti konsultanto, kuris yra užsiėmęs arba turi mažai specifinių žinių. „GUDFOR“ produktus siūlysime konkrečiam darbui šalia medžiagų, kurias norite pritvirtinti. Toks sprendimas yra patogesnis ir aiškesnis pirkėjui, o prekybininkai džiaugiasi didesniais pardavimais. Tuo įsitikinome dirbdami su vienu didžiausių Europoje tinklų „Leroy Merlin“, – sako P. Staigis.

„GUDFOR“ produktai buvo kuriami bendradarbiaujant su apdailos meistrais, elektrikais. Tarp pirmųjų produktų rugsėjo mėnesį pasirodžiusių prekyboje yra klijai grindjuosčių tvirtinimui, purškiama termoizoliacija šalčio tiltų izoliavimui, klijai elektros laidų montavimui ir virštinkinių elementų tvirtinimui.

„Tegra State“ produktų kūrėjai taip pat atsisuko į statybos gaminių rinkoje pamirštą moterų pirkėjų segmentą ir rinkoje netrukus pasirodys klijai skirti mamoms, tinkantys smulkiam remontui buityje. Kitas produktas moterų auditorijai bus skirtas rankdarbių kūrybai. Ateityje lietuvių gamintojai ketina išplėsti „GUDFOR“ seriją naujais konkrečioms užduotims atlikti skirtais produktais.

Produktą kūrė su praktikais

Nusprendę kurti specializuotus „GUDFOR“ produktus, „Tegra State“ darbuotojai pagalbos kreipėsi į meistrus-praktikus.

„Iki šiol statybinių medžiagų rinkoje įprasta „nuleisti“ gaminius iš viršaus, tikintis, kad reklamos pagalba pavyks įtikinti meistrus ar namų vartotojus pamėgti naują produktą. Vartotojų atsiliepimus gamintojai išgirsdavo, tik jau išleidę gaminį į rinką, kai ką nors pakeisti jau vėlu.  Šįkart kurdami naujų produktų šeimą, naudojome ne tik  pažangias formules, bet jau pradiniame etape kreipėmės į meistrus-praktikus ir siekėme išspręsti problemas, su kuriomis jie susiduria dažniausiai“, – apie „GUDFOR“ kūrimo procesą pasakoja UAB „Tegra State“ direktorius.

Pasak jo, meistrai gaminiams kėlė ne tik aukščiausius kokybės reikalavimus, bet ir paskatino atsižvelgti į vartotojo patirtis. „Praktikai gaminiui kelia kelis labai konkrečius reikalavimus – jis turi be išlygų gerai atlikti savo funkciją, būti paprastas naudoti ir taupyti laiką bei būti draugiškas vartotojui. Pavyzdžiui, klijų kvapo intensyvumas yra meistrui svarbi problema – niekas nenori, kad dirbant nuo kvapų pradėtų skaudėti galva“, – meistrų reikalavimus vardija P. Staigis.

Meistrai ne tik testavo produktą, bet ir patys ieškojo sprendimų. Vienu didžiausių iššūkių laboratorijos darbuotojams tapo elektros laidų montavimui skirtų klijų kūrimas. „Laidų tvirtinimo paviršiai paprastai būna nelygūs ir nešvarūs, tad sprendimo ieškojome ilgai, o mūsų darbuotojai buvo beprarandą viltį, kol meistras neišbandė karštų klijų lazdelių, kurios dažniausiai naudojamos įvairiems rankdarbiams. Mūsų nuostabai, klijai puikiai tiko ir gali palengvinti šią nepatogią užduotį kiekvienam elektrikui ar nagingam žmogui“, – pasakoja „Tegra State“ vadovas P. Staigis.

Lietuvių sukurti naujoviški produktai klientų laiką taupo ir parduotuvėje, ir statybų aikštelėje

Apie UAB „Tegra State“

„Tegra Grupei“ priklausančios bendrovės „Tegra State“ pagrindinė veikla – statybinės chemijos produktų kūrimas, didmeninė prekyba ir distribucija. 2017 m. įmonių grupėje dirbo apie 60 specialistų, apyvarta siekė 12 mln. EUR.

Vienas žinomiausių „Tegra State“ gaminių „Point“ klijų serija. Įmonės gaminiai šiuo metu eksportuojami į 10 valstybių.

Daugiau informacijos
Povilas Staigis
UAB „Tegra State“ direktorius
Tel. +370 656 96135
E-paštas: Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

Nuotraukose: „GOODFOR“ gaminių kūrime dalyvavo daugiau nei 20 žmonių komanda iš „Tegra State“ ir patyrę meistrai-praktikai

Pasidalink:

Įmonių straipsniai, naujienos, akcijos ir specialistų patarimai

  • Numatytas
  • Antraštė
  • Data
  • Atsitiktiniai
įkelti daugiau visų įkėlimui laikykite nuspaustą SHIFT klavišą įkelti visus