visainfo.lt – visa informacija vienoje vietoje!

Kodėl genda pakaitinimo žvakės?

Kodėl genda pakaitinimo žvakės? Kodėl genda pakaitinimo žvakės?

Šalti orai daro didelę įtaką automobilio pakaitinimo žvakėms, kaip išvengti jų gedimų? Prieš kiekvieną žiemą dyzeliniuose automobiliuose esančias pakaitinimo žvakes reiktų patikrinti ir prireikus pakeisti.

Pakaitinimo žvakės dyzeliniuose varikliuose yra skirtos užvesti variklį. Įjungus degimą, per pakaitinimo žvakę pradeda tekėti elektros srovė, kuri įkaitina variklio cilindrų degimo kamerose esančių žvakių galus iki 1000 °C. Taip  užvedamas variklis.

Todėl pakaitinimo žvakėms neveikiant, variklis neužsiveda. Ypač didelę neigiamą įtaką pakaitinimo žvakėms turi šalti orai. Todėl esant minusinei temperatūrai ypač išauga pakaitinimo žvakių reikšmė. Joms senstant, jos kaista silpniau, prastėja jų savybės ir automobilį užvesti tampa sunkiau.

Požymiai, rodantys, kad pakaitinimo žvakės veikia prastai

Kai lauke yra šilta, pakaitinimo žvakių gedimo galima ir nepastebėti, nes esant šiltam ir sausam orui  dyzelinis variklis užsiveda. Tokiu atveju vertėtų atkreipti dėmesį, ką signalizuoja automobilio prietaisų skydelis. Jei užvedus variklį šviečia pakaitinimo žvakių įspėjamoji lemputė, tai rodo, kad pakaitinimo žvakes reiktų keisti.

Tačiau, jei lauke minusinė temperatūra, prastai veikiančios pakaitinimo žvakės gali turėti įtakos tam, kad variklis neužsives arba užsives sunkiai ir dirbs netolygiai, leisdamas dūmus.

Jei variklis neužsiveda, tikrinkite pakaitinimo žvakių sistemą. Įjungę degimą patikrinkite, ar pakaitinimo žvakes pasiekia srovė. Jeigu ne, tada vertėtų patikrinti saugiklį. Tačiau, jei su saugikliu viskas gerai, gali būti sugedusi pakaitinimo žvakių relė arba yra gedimas yra elektros tinkle.

Jeigu maitinimas į žvakes yra, tada gali būti, kad perdegė pačios pakaitinimo žvakės.

Pakaitinimo žvakių keitimas

Perdegusias pakaitinimo žvakes teks keisti. Pakaitinimo žvakių keitimas nėra lengvas procesas, nes sudėtinga prie jų prieiti, nes jos būna po vožtuvų dangteliu. Be to, pakaitinimo žvakių išsukimas taip pat gali sukelti problemų, todėl, kad išsukant, dalis jų gali pasilikti viduje.

Jei žvakės užsibuvo per ilgai, jų išsukimas tampa sudėtingas ir sukant žvakės lūžta, o detalės gali patekti į variklį. Tokiu atveju gali tekti nuimti variklio galvutę ir dėl to prisideda papildomos išlaidos.

Šiuo metu yra specialių įrankių, kurių pagalba nulūžusių pakaitinimo žvakių išsukimas tampa paprastesnis. Tačiau nereikėtų delsti ir pakaitinimo žvakes keisti laiku.

Pasidalink:

Įmonių straipsniai, naujienos, akcijos ir specialistų patarimai

  • Numatytas
  • Antraštė
  • Data
  • Atsitiktiniai
įkelti daugiau visų įkėlimui laikykite nuspaustą SHIFT klavišą įkelti visus