Visos reklamos paslaugos, interneto svetainių kūrimas, SEO optimizavimas: info@visainfo.lt

Kineziterapija - tiesiausias kelias į ligų gydymą, įsisenėjusių sveikatos sutrikimų šalinimą bei sveikatos gerinimą

Kineziterapija - tiesiausias kelias į ligų gydymą, įsisenėjusių sveikatos sutrikimų šalinimą bei sveikatos gerinimą Kineziterapija - tiesiausias kelias į ligų gydymą, įsisenėjusių sveikatos sutrikimų šalinimą bei sveikatos gerinimą

Kineziterapija – tai viena svarbiausių reabilitacijos priemonių, pagrįsta tuo, kad tinkami kūno judesiai padeda atnaujinti, pagerinti ir išlaikyti kaulų, raumenų, širdies kraujagyslių bei kitų sistemų funkcinę būklę. Kineziterapijos procedūrų, atliekamų „Sveikatingumo ir terapijos centre“, tikslas yra sužadinti organizmo atstatomąsias reakcijas, taikant skirtingus procedūrų metodus – aktyvius (individualūs gydomieji pratimai, grupiniai užsiėmimai) ir pasyvius (masažai, tempimai, mobilizacijos, postizometrinė relaksacija PIR, bei kitos terapijos).

„Sveikatingumo ir terapijos centro“ kvalifikuoti specialistai sistemingus kineziterapijos metodus pritaiko individualiems paciento poreikiams. Gydomojo kurso metu palaipsniui didinamas kineziterapijos užsiėmimų krūvis, kineziterapijos seansų skaičius, judesių amplitudė, pratimų kartojimų skaičius, jų sudėtingumas bei intensyvumas. Sėkmingam rezultatui labai didelę įtaką turi sąmoningas ligonio dalyvavimas kineziterapijos užsiėmimuose, jo bendradarbiavimas su kineziterapijos specialistais.

Kineziterapija

Grupinė kineziterapija (kūno balanso užsiemimai)

„Sveikatingumo ir terapijos centre“ visos esamos sporto kryptys remiasi kineziterapijos principais ir teisingo judesio koncepcija. Saugios kūno balanso grupinės ar specifinės treniruotės, apima kelias fizines ypatybes – raumenų jėgą, ištvermę ir lankstumą. Treniruotės metu išjudinami gilieji raumenys, išmokstama pažinti savo kūną. Rami muzika, maža sparta, gilus kvėpavimas ir ramus perėjimas nuo jėgos pratimų prie lankstumo gerinimo garantuoja saugumą ir taisyklingą pratimo atlikimą. Atliekami pratimai veikia daugelį kūno zonų, tačiau didžiausias dėmesys nukreiptas į nugaros (ypač juosmeninės dalies ), tarpumenčio, kaklo, pilvo preso, sėdmenų giliuosius raumenis. Gerinama koordinacija, pusiausvyra, taisyklinga laikysena, lankstumas, stiprinami raumenys. Įvairūs pratimai atpalaiduoja, ištempia, stiprina nugaros raumenis ir mažina jų skausmą.

Giliuosius raumenis treniruojantys pratimai naudingi visiems, o ypatingai tiems, kurie dirba sėdimą darbą, moterims po gimdymo, turintiems antsvorio, vaikams, taip pat vyresnio amžiaus klientams, kenčiantiems dėl nugaros srities, ar kojų sąnarių skausmų, bei visiems, kurie tiesiog nori gerai jaustis ir atrodyti nepriekaištingai. Tai laikyseną koreguojantys jėgos – ištvermės pratimai, stabilizuojantys stuburo iškrypimą, vidiniams, palaikantiems raumenims stiprinti, bei tempimo pratimai sąnarių bei stuburo amplitudei didinti. Šios treniruotės yra puiki alternatyva žmonėms nemėgstantiems judrių, daug ištvermės reikalaujančių pratybų. Rezultatas – ideali apkrovos ir atsipalaidavimo pusiausvyra, tvirta nugara, pilvo presas, gražios kūno linijos, lankstūs sąnariai, ir nepriekaištinga laikysena.

Užsiėmimų metu giliųjų raumenų užsiėmimai derinami su kardio treniruotėmis, koreguojama mityba.

Užsiėmimuose naudojamos įvairios priemonės: maži „Softgym“ ir didieji „Gymnic“ kamuoliai, „Thera Band“ gumos, „Redcord“ terapinė įranga.

Kineziterapija

Gydomasis masažas

Gydomasis masažas – sisteminis ir dozuotas minkštų kūno dalių stimuliavimas neurorefleksiniais veiksmais, kuriais siekiama teigiamo poveikio organizmui, jo dalims ar sistemoms.

Gydomajį nugaros masažą „Sveikatingumo ir terapijos centre“ atlieka kvalifikuoti, medicininį išsilavinimą turintys masažuotojai. Specialistai kompetentingai įvertins būklę, atpažins problemines sritis, pakonsultuos ir individualiai pritaikys masažo techniką ir būdus (spaudimus, tempimus, žnaibymus, vibracija ir kitokius rankomis atliekamus fizinius veikimus). Masažas pradedamas nugaros srities paruošimu procedūrai, tai yra glostymu ir trynimu, kuris suaktyvina mikrocirkuliaciją audiniuose, maksimaliai sušildo ir atpalaiduoja raumenis. Geriausio rezultato galima pasiekti, kai procedūros metu, kūnas yra kuo labiau atsipalaidavęs.

Masažo metu išsiskiria tokios biologiškai aktyvios medžiagos, kaip histaminas, acetilcholinas. Patekusios į kraują jos išplečia kraujagysles, pagerina nervinio impulso sklidimą, stimuliuoja vegetacinės nervų sistemos funkcijas. Apšildomi ir paruošiami audiniai masažui, gerėja medžiagų apykaita, odos elastingumas. Gydomasis nugaros masažas pradedamas nuo kryžkaulio, tada masažuojamos skiauterinės ataugos, dubuo, masažas tęsiamas kaklo srityje stimuliuojant sukamuosius raumenis ir masažuojant stuburo kaklinę dalį. Masažuojant gerėja kraujo ir limfos apytaka kaklo, nugaros, juosmens ir kryžkaulio srityse. Masažuojamas stuburas, jo keterinės ataugos, tiesėjai, platieji ir trapeciniai raumenys. Masažas normalizuoja nugaros raumenų tonusą, atpalaiduoja įsitempusius ilguosius nugaros raumenis, mažina juosmens, sėdmenų, kojų skausmą. Diferencijuotai atpalaiduoja arba tonizuoja nusilpusius ar įsitempusius nugaros raumenis, ko pasekoje, mažėja nugaros skausmas, gerėja laikysena ir bendra organizmo būklė, lėtinami stuburo slankstelių ir tarpslankstelinių diskų susidėvėjimo procesai, gerėja stuburo paslankumas.

Gydomasis masažas labai svarbus ir reikalingas žmogaus organizmui tiek kaip prevencinė sveikatingumo priemonė, tiek kaip gydymas, ar kompleksinė jo dalis. Gydomasis nugaros masažas yra vienas reikšmingiausių žmogaus organizmui. Šiame kūno plote yra išsidėstę stambesnieji raumenys, kuriuos masažuojant, pagerėja visos jų atliekamos funkcijos: judesiai tampa tikslesni, padidėja darbingumas. Taip pat nugaroje gausu kraujagyslių ir nervų. Visas funkcijas, vykstančias žmogaus organizme, reguliuoja nervų sistema. Masažuojant daroma įtaka nervų sistemos dirglumui. Vadinasi, sukeliamos atsakomosios reakcijos įvairiuose vidaus organuose. Tokiu būdu masažas turi terapinį poveikį sergant daugeliu ligų, esant padidėjusiai įtampai bei nuovargiui, o sveikam žmogui padeda fiziškai stiprėti. Profesionalus masažas, gali sušvelninti skausmą, sumažinti raumenų įtampą, sušildyti ir nuraminti.

Gydomasis masažas pagerina sutrikusios vietos kraujotaką ir funkcionalumą todėl po masažo kurso akivaizdžiai sumažėja ar dingsta nugaros skausmai, pašalinama įtampa, nebesikartoja galvos skausmai. Jau po vieno gydomojo masažo numalšinamas raumenų nuovargis, pašalinama emocinė įtampa, pagerėja kraujotaka ir medžiagų apykaita, pagreitinama prakaito ir riebalinių liaukų veikla, skatinami gijimo procesai,

Gydomasis  masažas padeda atsigauti po įtemptos darbo dienos. Jis ypač efektyvus po intensyvaus darbo sporto salėje, nes atpalaiduoja raumenis, pašalina iš raumenų susikaupusią pieno rūgštį. Gydomasis masažas ypač rekomenduojamas sėdimą darbą dirbantiems žmonėms, sergantiesiems stuburo ir sąnarių, širdies ir kraujagyslių, kvėpavimo takų, virškinimo organų, centrinės ir periferinės nervų sistemos ligomis, po operacijų, traumų, taip pat šių ligų profilaktikai. Gydomasis masažas yra dažnai taikomas estetinėje medicinoje, siekiant panaikinti riebalines – baltymines sankaupas.

Kineziterapija

„Sveikatingumo ir terapijos centro“ sveikatos priežiūros specialistų komanda jau daugiau nei septyniolika metų, padeda turint sveikatos problemų, norint išlaikyti optimalią sveikatos būklę ar ją pagerinti. „Sveikatingumo ir terapijos centro“ turi visas licencijas teikti reabilitacijos, kineziterapijos ir masažo paslaugas.

Centro terapeutų komanda dirba pagal fiziologo, kineziterapeuto, manualinio terapeuto, centro vadovo Dariaus Paknio koncepciją, kuri remiasi funkcinės medicinos ir mokslu grįstos praktikos principais gydant, balansuojant ar treniruojant žmones. Remiantis Dariaus Paknio 20-ties metų patirtimi terapijos, sporto srityje ir viso kineziterapeutų kolektyvo pastangomis pasieksite maksimalų rezultatą per trumpiausią įmanomą laiką gydant, reabilituojantis, sportuojant.

Daugiau informacijos:

infopuslapis

Pasidalink:

Įmonių straipsniai, naujienos, akcijos ir specialistų patarimai

  • Numatytas
  • Antraštė
  • Data
  • Atsitiktiniai
įkelti daugiau visų įkėlimui laikykite nuspaustą SHIFT klavišą įkelti visus