Spausdinti šį puslapį

BMW automatinių pavarų dėžių programavimas – efektyvus programinis darbo tobulinimas

BMW automatinių pavarų dėžių programavimas – efektyvus programinis darbo tobulinimas BMW automatinių pavarų dėžių programavimas – efektyvus programinis darbo tobulinimas

GALINGAS LT, UAB

www.galingas.lt

Daug metų automatinių BMW pavarų dėžių programinė struktūra ir bet kokios negamyklinio programavimo galimybės buvo nepasiekiama informacija. Tačiau šiandieną UAB „Galingas LT“ siūlo programinį darbo tobulinimą ZF6 ir ZF8 pavarų dėžėms daugiau nei 120 BMW modelių.

UAB „Galingas LT“ programuoja populiarias BMW ZF6 ir ZF8 automatines pavarų dėžes:

  • Automatinių pavarų dėžių sukimo momento ribotuvų korekcija.

  • Automatinių pavarų dėžių pavarų perjungimo laiko greitinimas.

  • Automatinių pavarų dėžių pavarų sukimo momento ribotuvų atskiroms pavaroms greitesniam startui korekcija

BMW ZF6HP automatinė pavarų dėžė

BMW ZF6HP (pagaminta 2000–2011 metais, su išimtimis – iki 2013 m.) automatinė pavarų dėžė su minimaliais techniniais skirtumais buvo montuojama į absoliučią BMW automobilių daugumą: nuo mažųjų 1 klasės modelių iki Alpina B5, turinčių iki 500Ag ir 700Nm.

BMW automatinių pavarų dėžių programavimas

BMW ZF8HP automatinė pavarų dėžė

Pagrindiniai BMW ZF6HP pavarų dėžių tipai yra viso labo du: 6HP19/21 ir 6HP26/28. Visa kita – programiniai skirtumai: lėtokas, komfortabilus darbas „dyzeliuose“ ir visiškai kitoks – greitesnis bei agresyvesnis veikimas galinguose Alpina B3 / Alpina B5 modeliuose su ta pačia pavarų dėže.

BMW ZF8HP (gaminama nuo 2008 m. iki dabar) – atnaujinta, greitesnė (pavaros perjungimas trunka 200 ms), ir iki 11% ekonomiškesnė kuro atžvilgiu, lyginant su ZF6 pavarų dėže.

ZF8HP automatinės pavarų dėžės tipai BMW automobiliuose:

  • 8HP45 (iki 450/500Nmm gaminama nuo 2011m.): realybėje iki 550-580Nm. BMW 1 serija F20, 2 serija M235i F22, 3 serija F30, 5 serija F10/F11, X3 F25, X4 F26, X5 35i E70, X5 F15, X6 F16.
  • 8HP50 (iki 500Nm, gaminama nuo 2014m.): BMW 1 serija F20 LCI, 2 serija M240i F22, 3 serija F30 LCI, 5 serija F10, 7 serija G11.
  • 8HP70 (iki 700Nm, gaminama nuo 2009m., atnaujinta 2011m.): BMW 7 serija F01, X5 50i E70, 5 serija F10/F11, 3 serija 335d F30, Alpina B3 F30/F31, Alpina B4 F32/F33.
  • 8HP75 (iki 750Nm, gaminama nuo 2014m.): Alpina B5 G30/G31, 5 serija G30/G31/F90, X5M F85, X6M F86, 7 serija G11/G12, X5 F15, X3 30d G01.
  • 8HP76: Alpina B7 G11/G12.

3-ys BMW automatinių pavarų dėžių programavimo variantai: pradinis Stage 1, sportiškasis Stage 2, sportinis Stage 3

Pradinis Stage 1:

  • Optimizuoti pavarų perjungimo taškai „D“ režime: sportiškesnis, ekonomiškas vairavimas.
  • Optimizuota pavarų perjungimo strategija važiuojant įkalne / nuokalne.
  • Optimizuotas pavarų dėžės elgesys įšilimo stadijoje.
  • Optimizuotas sukimo momento keitiklio „užrakinimas“ 1, 2 ir 3 pavarose.
  • Pažemintos minimalios apsukos „M“ (rankiniame) rėžime.
  • Sukimo momento ribojimai adaptuoti padidintam variklio galingumui.
  • Pašalintas automatinis žemesnės pavaros parinkimas M režime.
  • Konkrečios pavaros atvaizdavimas „D“ / „S“ / „M“ režimuose (pvz., D1, D2, D3 vietoje D)

Sportiškasis – Stage 2:

  • Optimizuoti pavarų perjungimo taškai „D“ ir „S“ režimuose efektyvesniam įsibėgėjimui, esant dalinai bei pilnai nuspaustam akceleratoriaus pedalui.
  • Tvirtesnis, sportiškesnis pavarų perjungimas aukštyn „D“ / „S“ / „M“ rėžimuose.
  • Greitesnis vairo svirtelių pavaroms perjungti reakcijos laikas.
  • Optimizuota pavarų perjungimo strategija važiuojant įkalne / nuokalne.
  • Optimizuotas pavarų dėžės elgesys įšilimo stadijoje.
  • Optimizuotas sukimo momento keitiklio „užrakinimas“1, 2 ir 3 pavarose.
  • Sukimo momento ribojimai adaptuoti padidintam variklio galingumui.
  • Pašalintas automatinis žemesnės pavaros parinkimas „M“ rėžime.
  • Konkrečios pavaros atvaizdavimas „D“ / „S“ / „M“ režimuose (pvz., D1, D2, D3 vietoje D)

Sportinis – Stage 3:

  • Optimizuoti pavarų perjungimo taškai „D“ ir „S“ režimuose efektyvesniam įsibėgėjimui, esant dalinai bei pilnai nuspaustam akceleratoriaus pedalui.
  • Sportiškas, „lenktyninis“ aukštesnių pavarų perjungimo stilius su padidintu momentinio sukimo momento perdavimu.
  • ~50% greitesnis pavaros perjungimo laikas „S“ / „M“ rėžimuose.
  • ~25% greitesnis pavaros perjungimo laikas „D“ rėžime.
  • Pilnai rankinis režimas, įšjungiant automatinį aukštesnės pavaros parinkimą esant poreikiui („M“).
  • Automatinis apsukų pritaikymas, lydimas atitinkamo garso jungiant žemesnę pavarą („S“ / „M“).
  • Greitesnis vairo svirtelių pavaroms perjungti reakcijos laikas.
  • Optimizuota pavarų perjungimo strategija važiuojant įkalne / nuokalne.
  • Optimizuotas pavarų dėžės elgesys įšilimo stadijoje.
  • Optimizuotas sukimo momento keitiklio “užrakinimas” 1, 2 ir 3 pavarose.
  • Sukimo momento ribojimai papildomai adaptuoti padidintam variklio galingumui.
  • Pašalintas automatinis žemesnės pavaros parinkimas „M“ rėžime.
  • Konkrečios pavaros atvaizdavimas „D“ / „S“ / „M“ režimuose (pvz., D1, D2, D3 vietoje D).

„Galingas LT“ komanda susiformavo sudėjus įgytas žinias informacinių technologijų bei automobilių srityse. 2006 metais įmonės įkūrėjai nutarė hobį – automobilius – susieti su darbu. „Galingas LT“ šioje srityje nėra išradėjai, tačiau pirmieji Vilniuje pavertė kokybiško Chip tiuningo paslaugą įkandamą eiliniam klientui. „Galingas LT“ pradėjo savo darbą 2006 metais. Šiandieną bendrovė paslaugas teikia ir užsienio šalyse. „Galingas chip tuning“ veikia Latvijoje, Estijoje, Ispanijoje, Jungtinėje Karalystėje, Airijoje, Olandijoje, Rusijoje, Dramblio Kaulo Krante, Kinijoje.

  • šrifto dydis
Pasidalink:

Susiję įrašai (pagal žymę)

Joomla SEF URLs by Artio