Spausdinti šį puslapį

Užtrauktukų poreikis Europoje nemažėja – A.Valiuškio įmonė VVK

Užtrauktukų poreikis Europoje nemažėja – A.Valiuškio įmonė VVK Užtrauktukų poreikis Europoje nemažėja – A.Valiuškio įmonė VVK

VVK, A. VALIUŠKIO ĮMONĖ

www.vvkzipper.lt

www.vvkzipper.com

Lietuvoje veikia daug įvairaus dydžio ir pobūdžio aprangos ir tekstilės įmonių. Kai kurios jų – lietuviško kapitalo, kitos – savo veiklą vysto pasitelkdamos užsienio partnerius ir jų patirtį. Apžvelgsime klasterio „LATIA eksporto plėtra“ įmonių kelią Lietuvoje. Viena iš jų – Algirdo Valiuškio įmonė. Kviečiame paskaityti interviu su įmonės vadovu Algirdu Valiuškiu.

Kaip įsikūrė Jūsų įmonė?

1995-aisiais pastebėjome didelį užtrauktukų poreikį, todėl juos supirkinėjome iš siuvimo įmonių ir perpardavėme. Netrukus supratome, kad tai puiki niša verslui, tad, nusipirkę kelias gamybos stakles, pradėjome užtrauktukus gaminti patys. Šiuo metu Algirdo Valiuškio įmonė gamina „VVK“ prekinio ženklo spiralinius, plastikinius, metalinius, vandenį atstumiančius užtrauktukus, skirtus rūbų, avalynės, galanterijos bei minkštų baldų pramonėms. Įmonėje dirba beveik 50 darbuotojų.

Ar bėgant laikui keitėte produkciją?

Siekdami išlaikyti klientų pasitikėjimą ir pasiūlyti jiems geriausią kokybę bei paslaugas, mes stengiamės tobulinti savo įgūdžius, įdiegti naujas technologijas, atnaujinti įrengimus ir kasmet papildyti prekių asortimentą. Neišvengiamai turime derintis prie klientų norų, todėl, atsiradus stambesnių užtrauktukų paklausai, visai neseniai atidarėme dvi naujas plastikinių ir spiralinių užtrauktukų linijas.

Šiandien jau nebeužtenka, kad užtrauktukas atliktų tik tiesioginę funkciją „užtraukti“. Užtrauktukas tampa gaminių akcentu, dekoracija ir daugiafunkciniu aksesuaru. Su šiuolaikinėmis technologijomis galime išpildyti beveik visus klientų poreikius.

Kokiose rinkose įsikūrė Jūsų klientai?

Didžioji dalis mūsų produkcijos keliauja į Vakarų Europos šalis, dalis – Lietuvos siuvimo įmonių fabrikus. Puikiai mus pažįsta ir kaimyninės šalys – Latvija, Estija, Lenkija. Turime atstovus ir Rusijoje.

Kokiose rinkose siekiate plėstis?

Mes siekiame būti žinomais visur, todėl esame atviri visoms rinkoms. Dalyvaujame Lietuvos ir tarptautinėse parodose, kur surandame potencialių klientų. Labiausiai džiugina, kai esami klientai ar partneriai rekomenduoja mus potencialiems klientams. Tai geriausias įrodymas, kad gaminame kokybišką produkciją ir gebame profesionaliai aptarnauti klientus. 25 metai rinkoje, pasiūlos ir kokybės stabilumas natūraliai pritraukia nemažą dalį klientų.

Kodėl svarbu eksportuoti ir dalyvauti klasteryje?

Jeigu Lietuva būtų didelė valstybė, turinti 10-20 milijonų gyventojų, kažin, ar reikėtų eksportuoti. Šiuo metu Lietuvos siuvimo pramonė yra susitraukusi, perkamoji galia ypatingai sumažėjusi. Poreikis vakaruose keliskart didesnis. 

Tekstilės klasteris suteikia mums puikią galimybę didinti produkcijos eksportą per dalyvavimą tarptautiniuose tinkluose, parodose ir įgyvendinant aktyvias rinkodaros priemones.

Kokie Jūsų ateities planai?

Ko gero, kaip ir visi norime tobulėti ir plėstis. Pasaulyje vis atsiranda naujų užtrauktukų patobulinimų, naujų techninių sprendimų, kuriuos nuolat diegiame ir mes. Tai planuojame daryti ir toliau. Norime sukurti daugiau darbo vietų.

Kitas mūsų tikslas – surasti kuo daugiau distributorių užsienio šalyse, kurie platintų mūsų „VVK“ ženklo užtrauktukus.

Kaip vertinate Europos, pasaulinę aprangos ir tekstilės rinką?

Jei nevertintume COVID-19 situacijos, rinkos padėtis yra gerėjanti. Vakaruose prekės brangsta, Lietuvos ir Rytų Europos fabrikai turi darbo. Atsiranda ir daugiau galimybių plėstis. Jei pas mus užsidaro kokia įmonė, panaši atsidaro užsienio valstybėje. Natūralu, kad visiems reikia rengtis, vartotojiškumas didėja, todėl rinkos mažėjimo prognozuoti tikrai negalima.

Kaip vystosi ši pramonės šaka apskritai?

Lietuvoje rinka yra mažėjanti, jei palyginsime su situacija prieš 10-15 metų. Jei kalbėtume tik apie tekstilės gaminius, sumažėjimas dar didesnis.

Džiugu, kad atsiranda vis naujų technologijų, o tvari ir išmanioji tekstilė vis labiau populiarėja. Būtent prie tokios tekstilės mums, gamintojams, laikui bėgant reikės prisitaikyti ir pritaikyti gamybos procesus.

Straipsnis publ. latia.lt Lietuvos aprangos ir tekstilės įmonių asociacija. A.Valiuškio įmonė: užtrauktukų poreikis Europoje nemažėja.

  • šrifto dydis
Pasidalink:

Susiję įrašai (pagal žymę)

Joomla SEF URLs by Artio