visainfo.lt – visa informacija vienoje vietoje!

Automobilio pakaitinimo žvakių sugedimo požymiai

Automobilio pakaitinimo žvakių sugedimo požymiai Automobilio pakaitinimo žvakių sugedimo požymiai

Pakaitinimo žvakės ir pakaitinimo žvakių valdymo relė – tai įranga, esanti automobiliuose su dyzeliniais varikliais. Vietoj to, kad naudotų įprastas žvakes, kurios uždega kuro mišinį kibirkšties pagalba, dyzeliniuose varikliuose kuro mišinys uždegamas suspaudžiant kuro mišiniui ir taip pakeliant temperatūrai. Esant žemai aplinkos temperatūrai ir šaltam variklio paleidimui, pakaitinimo žvakės padeda sušildyti cilindrus tinkamam mišinio degimui. Kaisdamos žvakės šviečia ryškiai oranžine šviesa – todėl ir vadinamos žvakėmis.

Pakaitinimo žvakių relė – tai komponentas, kuris kontroliuoja žvakes, nustatydamas tam tikrą laiko atkarpą, kai joms paduodama el. srovė, pakankamą, kad sušiltų cilindrai, bet ne per ilgą, kad sugadintų žvakes ar sumažinti jų ilgaamžiškumą.

Pakaitinimo žvakės ir jų valdymo blokas svarbus užvedant variklį. Kai kuris nors iš šių komponentų neveikia, pasunkėja automobilio naudojimas.

Dažniausi sugedusios pakaitinimo žvakės požymiai: neįprasti garsai iš automobilio, sunku užvesti automobilio variklį, deganti pakaitinimo žvakių kontrolinė lemputė.

Sunkus variklio paleidimas. Vienas iš pirmųjų simptomų, susietų su pakaitinimo žvakėmis ir jų valdymo bloku, yra sunkus variklio paleidimas. Bloga pakaitinimo žvakė nesušildo cilindrų normaliam variklio paleidimui, blogai veikiantis valdymo blokas nurodo blogus laiko intervalus žvakės veikimui. Abu veiksniai sukelia problemų variklio užvedimui, ypač šaltu metų laiku. Paleidžiant variklį reikia daug ilgiau jį sukti starterio pagalba, tad gali reikti pakartotinų bandymų užvesti, o gali ir visai neužsivesti.

Šviečianti kontrolinė pakaitinimo žvakių lemputė. Dažniausiai automobiliuose su dyzeliniais varikliais prietaisų skydelyje yra indikatorius, kuris dega ar mirksi nurodydamas esančius gedimus. Kontrolinės lemputės piešinys dažniausia bus ritė ir gintaro spalvos lemputė.

Deganti „Check Engine“ lemputė – vienas iš galimų žvakių ar jų valdymo bloko gedimo simptomų. Jei kompiuteris aptinka gedimus, jis stengiasi perspėti vairuotoją apie galimus gedimus. Lemputė dažniausia užsidega pradėjus automobiliui judėti. „Check engine“ lemputė gali signalizuoti ir apie kitas problemas, todėl rekomenduojama skenerio pagalba nustatyti klaidos kodus ir sužinoti tikrus gedimus.

Pakaitinimo žvakių valdymo blokas yra ilgaamžis, tačiau pakaitinimo žvakes rekomenduojama keisti kas tam tikrą laiką.

Pakaitinimo žvakių keitimas

Pakaitinimo žvakių keitimas nėra lengvas procesas, nes sudėtinga prie jų prieiti, paprastai jos būna po vožtuvų dangteliu. Be to, pakaitinimo žvakių išsukimas taip pat gali sukelti problemų, todėl, kad išsukant, dalis jų gali pasilikti viduje.

Jei žvakės užsibuvo per ilgai, jų išsukimas tampa sudėtingas ir sukant žvakės lūžta, o detalės gali patekti į variklį. Tokiu atveju gali tekti nuimti variklio galvutę ir dėl to prisideda papildomos išlaidos.

Šiuo metu yra specialių įrankių, kurių pagalba nulūžusių pakaitinimo žvakių išsukimas tampa paprastesnis. Tačiau nereikėtų delsti ir pakaitinimo žvakes keisti laiku.

Pasidalink:

Įmonių straipsniai, naujienos, akcijos ir specialistų patarimai

  • Numatytas
  • Antraštė
  • Data
  • Atsitiktiniai
įkelti daugiau visų įkėlimui laikykite nuspaustą SHIFT klavišą įkelti visus