visainfo.lt – visa informacija vienoje vietoje!

Šarnyrų keitimas arba restauravimas: Kada jis tampa reikalingas?

Šarnyrų keitimas arba restauravimas: Kada jis tampa reikalingas? Šarnyrų keitimas arba restauravimas: Kada jis tampa reikalingas?

ŠASI, IĮ

www.vaziuokle.lt

Šarnyrai yra viena iš svarbiausių važiuoklės dalių, kuri jungia judančias pakabos detales ir leidžia joms nevaržomai judėti. Jie sudaryti iš metalinių strypų ir yra padengti apsaugine guma, kuri apsaugo juos nuo gedimų. Skirtingiems automobiliams reikalingi nevienodi šarnyrai, kurie skiriasi ne tik išvaizda, bet ir montavimo principais. Automobiliuose yra mažiausiai du šarnyrai, kurie jungia priekinius ratus, tačiau kai kuriuose priekiniais ratais varomuose automobiliuose yra ir galiniai šarnyrai. Esant kelio nelygumams, važiuojant duobėtu keliu jie padeda užtikrinti automobilio stabilumą, nes reikiamu kampu keičia pakabos aukštį. Dėl to kelionių metu jie užtikrina patogų važiavimą ir įtakoja keleivių saugumą.

Šarnyrai labiausiai dėvisi važinėjant nelygiais, duobėtais keliais. Dėl to šarnyrų gedimai dažniausiai pasireiškia būtent keleivio pusėje, kadangi ši automobilio pusė yra eksploatuojama prastesne kelio danga, kurioje pasitaiko daug įvairių nelygumų: duobių, šulinių, viešojo transporto padarytų provėžų ir pan. Kai šarnyrai dėvisi nevienodai, automobilio ratai pradeda netolygiai judėti, todėl ir padangos dyla skirtingai. Šarnyrų būklę iš dalies įtakoja ir oro sąlygos, staigūs temperatūros pokyčiai.

Šarnyrų keitimas ir restauravimas: Kada jis reikalingas?

Kada reikalingas šarnyrų keitimas ar restauravimas?

Norint pastebėti nedidelius, pirminius šarnyrų gedimus, reikia profilaktiškai patikrinti jų būklę, pavyzdžiui, keičiant alyvą ar pildant padangų orą. Esant smulkiems gedimams iš pradžių girdisi labai tylus, automobiliui nebūdingas garsas, į kurį daugelis vairuotojų nekreipia dėmesio ar tiesiog neišgirsta. Tik stipriai sugedę šarnyrai pradeda skleisti garsesnį triukšmą, dėl kurio automobilio savininkai iš tiesų pradeda nerimauti. Kai genda šarnyrai, jie po truputį atlaisvėja, pradeda klibėti. Kuo smarkiau jie yra atsilaisvinę ir kliba, tuo skleidžiamas garsas yra intensyvesnis. Tada šarnyrų gedimai jau būna pažengę gana toli ir išeitimi gali tapti tik šarnyrų keitimas ar restauravimas. Tačiau, tai neturėtų gąsdinti, nes laiku atlikti šarnyrų remonto darbai gali apsaugoti nuo rimtesnių gedimų.

Be abejo, labiau dėvisi ilgai eksploatuojami šarnyrai. Kuo jie senesni – tuo didesnė tikimybė, jog jų gumos bus susidėvėjusios, vietomis suskilusios ar įtrūkusios. Tai labai neigiamai veikia šarnyrus, nes išteka jų tepalas, o į vidų patenka drėgmė, gatvės purvas, druskos ir kiti nešvarumai. Tada šios dalys pradeda šlifuotis, atsiranda kenksminga trintis, jų nauda tampa nebe tokia efektyvi. Tokiu atveju greičiau genda patys šarnyrai, o vėliau ir kitos važiuoklės dalys, kurios yra tiesiogiai su jais susijusios. Stipriai sugedę šarnyrai gali išsinerti, kas sukelia kitų važiuoklės sistemos dalių gedimus, o vėliau gali įtakoti ir ratų atlaisvėjimą, automobilio nestabilumą, dėl ko didėja nelaimingo atsitikimo kelyje rizika.

Šarnyrai dėl montavimo savybių gali būti restauruojami ar keičiami naujais, priklausomai nuo gedimo. Nors šarnyrų keitimas palyginus nėra toks sudėtingas, kaip kai kurių kitų važiuoklės dalių, tačiau su tuo nesusidūręs žmogus automobilio būklei gali tik dar labiau pakenkti. Skiriasi įvairių automobilių modelių šarnyrų tipai ir jų montavimo ypatumai, kuriuos privalu žinoti, norint užtikrinti, kad šarnyrai tarnautų gamintojų rekomenduojamą eksploatavimo laiką. Blogai sumontuoti šarnyrai greičiau dėvisi, kas vėliau gali kenkti kitoms sveikoms važiuoklės dalims.

ŠASI važiuoklės remonto dirbtuvėse, Panevėžyje ir Utenoje, dirbantys meistrai yra sukaupę ilgalaikę patirtį, įgiję tiek teorinių žinių, tiek praktinių įgūdžių atliekant važiuoklės remonto darbus. Jie žino, jog negalima naudoti jėgos ir smūgių, kurie gali pakenkti šarnyrų būklei, jų eksploatavimo laikui, nebent tai leidžia tam tikrų šarnyrų tipai. Remonto metu autoserviso darbuotojai naudoja specialius įrankius bei tinkamą įrangą, kas suteikia galimybę visus darbus atlikti itin kokybiškai.

Šarnyrų keitimas ir restauravimas: Kada jis reikalingas?



ŠASI važiuoklės remonto dirbtuvės savo veiklą pradėjo vykdyti 1996 m. Tada buvo atidarytas pirmasis mūsų autoservisas Panevėžyje. Automobilių remonto verslą vykdome jau beveik du dešimtmečius, todėl turime sukaupę didelę darbo patirtį automobilių remonto ir priežiūros srityje, kas suteikia tam tikrų garantijų naujiems ir lojaliems klientams, jog mes niekur nedingsime, visus darbus atliksime laiku ir labai kruopščiai. Ilgalaikė patirtis rodo, jog esame patikima, stabili įmonė ir rinkoje jau užsitikrinome tam tikrą vietą. Mūsų paslaugas renkasi vis daugiau žmonių, todėl įmonė plečiasi ir 2005 m. atidarytas naujas autoservisas Utenoje. Pasirinkę mūsų paslaugas galėsite nesijaudinti dėl apsilankymų autoservise, nes mes garantuojame puikų kainos ir kokybės santykį. Draugiškas kolektyvas ir kvalifikuoti specialistai nustatę automobilio problemas visada pasitaria su klientais dėl remonto darbų. Galime sutvarkyti tiek smulkų, tiek meistriškumo bei tam tikrų žinių reikalaujantį gedimą.

ŠASI autoservisai Panevėžyje ir Utenoje teikia tokias paslaugas: lengvųjų automobilių ir mikroautobusų važiuoklės diagnostika ir remontas, stabdžių sistemos remontas, dėl to autoserviso darbuotojai gali paruošti ir sutvarkyti automobilio važiuoklę ir stabdžių sistemą techninei apžiūrai, pakonsultuoti Jums rūpimais klausimais. Automobilio važiuoklė – viena svarbiausių sistemų, kurios gedimai gali sukelti rimtų ir negrįžtamų pasekmių tiek pačiam automobiliui, tiek juo keliaujantiems asmenims, todėl svarbu laiku imtis tam tikrų veiksmų. Taip pat restauruojame automobilio pakabos detales bei klientų atvežtas sunkvežimių bei traktorių paprastąsias ir reaktyvines traukes.

Pasidalink:

Įmonių straipsniai, naujienos, akcijos ir specialistų patarimai

  • Numatytas
  • Antraštė
  • Data
  • Atsitiktiniai
įkelti daugiau visų įkėlimui laikykite nuspaustą SHIFT klavišą įkelti visus